Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predkladanie ponúk

Postup podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“).

Názov zákazky – dodávka tovaru: Interiérové vybavenie.

1. Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) ZVO.
Názov: Mesto Strážske
IČO: 00325813
Sídlo organizácie: Námestie A. Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor mesta
Telefón: +421 566491431
Email: strazske@strazske.sk
Zástupca verejného obstarávateľa (kontaktná osoba):
Názov: RNDr. Ivan Kotora
IČO: 30258081
Sídlo: Kuzmányho 1575/23, 060 01 Kežmarok
Kontaktná osoba: Ivan Kotora
Telefón: 0944371271
Elektronická pošta: ivan.kotora@gmail.com

2. Druh zákazky: tovary, Kód CPV: 39200000-2: Zariadenie interiéru

3. Predpokladaná hodnota zákazky: 28.930,69 EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na základe vypracovaného rozpočtu odborne spôsobilou osobou – projektantom stavby.

4. Predmet zákazky: dodávka tovaru: Interiérové vybavenie v rámci prístavby a rekonštrukcie materskej školy Strážske - SO 01 Prístavba pavilónu MŠ s predpokladom realizácie v období 06 až 12/2021.

5. Opis predmetu zákazky: Príloha č. 2 výzvy, zadanie vypracované projektantom stavby.

6. Rozdelenie predmetu obstarávania na časti: NIE
Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

7. Možnosť predloženia variantných riešení: NIE
Ak súčasťou ponuky uchádzača bude aj variantné riešenie, nebude takéto variantné riešenie zaradené do vyhodnotenia a nebude brané do úvahy.

8. Trvanie realizácie predmetu zákazky:
Miesto dodania tovaru:  Mestský úrad Strážske
Termín dodania tovaru: do 30.06.2021

9. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: Predmet zákazky bude financovaný z poskytnutého regionálneho príspevku.

10. Komunikácia:
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutoč-ňovaná prostredníctvom elektronických prostriedkov, tak ako je uvedené v tejto výzve.

11. Vysvetľovanie:
Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov. V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve v lehote na predloženie cenovej ponuky podľa bodu 13 tejto výzvy, môže záujemca  požiadať verejného obstarávateľa o ich vysvetlenie, na kontaktnú adresu zástupcu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 1 tejto výzvy, najneskôr v deň predchádzajúci poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk do 15:00 hod.

12. Podmienky účasti uchádzačov: vyžadujú sa
Podmienka účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.

13. Lehota na predkladanie ponúk: Do dátumu: 25.01.2021 do 12.00 hod.

14. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena, vyjadrená ako celková cena v EUR s DPH za dodanie celého predmetu zákazky.
2. V ponúkanej cene musia byť zahrnuté všetky nevyhnutné náklady uchádzača na zhotovenie celého predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho predtým uvedených povinností.
3. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacích noriem.
4. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu, t.j. celkovú cenu v EUR bez DPH. Na  skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke.

15. Obsah ponuky:
Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk.
1. Doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO – výpis z obchodného, alebo živnostenského registra, alebo obdobného registra, prípadne odkaz na zverejnenie zápisu v registri.
2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podľa prílohy č. 3 tejto výzvy,
3. Návrh cenovej ponuky podľa prílohy č. 1 tejto výzvy,
4. Nacenený výkaz výmer tvoriaci predmet zákazky, opatrený podpisom oprávneného zástupcu uchádzača, v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa podľa príloh č. 2 tejto výzvy,
5. Podpísaný návrh kúpnej zmluvy zo strany uchádzača.

16. Adresa a miesto, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
Ponuku podľa bodu 15. doručí uchádzač elektronicky v lehote na predkladanie ponúk na adresu: ivan.kotora@gmail.com.
Ponuku je možné tiež predložiť osobne, kuriérom alebo poštou na adresu zástupcu verejného obstarávateľa.

17. Informácia o vyhradení zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská: Nevyhradená.

18. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: Do dátumu: 31.03.2021

19. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZVO (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásil postup). V tomto prípade sa rozumie každý objektívny prípad, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v tomto postupe zadávania zákazky pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo prípad ak predložené cenové ponuky s DPH u všetkých uchádzačov prekročili limit disponibilných finančných zdrojov verejného obstarávateľa určených na financovanie predmetu zákazky.

20. Jazyk ponuky:
Doručované doklady, dokumenty, celá ponuka, doklady a dokumenty v ponuke a písomnosti musia byť vyhotovené v štátnom jazyku. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhoto-vené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

21. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní.

22. Elektronická aukcia:
Elektronická aukcia nebude aplikovaná.

Súbory na stiahnutie (prílohy):

Ivan Kotora
oprávnená osoba verejného obstarávateľa