Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predloženie ponuky

Mesto Strážske, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 odst.1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) Vás žiadame o predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky

Učebné pomôcky pre projekt

„Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný  obstarávateľ  v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa/obstarávateľa: Mesto Strážske.
Sídlo: Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor mesta
IČO: 00 325 813             
DIČ: 2020742592        
Tel.:   056/649 1431      
E-mail: strazske@strazske.sk
Internetová stránka: www.strazske.sk

Kontaktná osoba pre otázky k verejnému obstarávaniu:
Ing. Michal Dinič
e-mail: m.dinic@azet.sk
tel. č.: 0915 868 648

2. Predmet obstarávania:
Učebné pomôcky  pre projekt „Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku Učebných pomôcok  do odborných učebni základnej školy, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektu v rámci realizácie projektu s názvom „Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“
Názov projektu: Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom
Kód projektu v ITMS2014+ : 302021K375
Miesto realizácie projektu : Mesto Strážske
Výzva - kód Výzvy : IROP- PO2-SC222-2016-13
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja
Prioritná os: 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
Investičná priorita: 2.2. Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručnosti a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry
Špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl.

3. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
39162200-7 Učebné pomôcky a zariadenia
44511000-5 Ručné nástroje

4. Komplexnosť dodávky:
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Verejný obstarávateľ nepripúšťa predložiť ponuku len na niektorú, alebo niektoré položky v rámci predmetu zákazky.

5. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:  
Výsledkom VO bude Kúpna zmluva.
Úspešný uchádzač predloží na vyzvanie verejného obstarávateľa podpísaný a vyplnený návrh Kúpnej zmluvy, ktorú poskytol verejný obstarávateľ v prílohe súťažných podkladov (Príloha č.5), v ktorej nie je možné uvádzať výhrady, ktoré by odporovali tejto výzve. Zmluva uzavretá podpisom oboma zmluvnými stranami nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. doručením kladnej správy z kontroly VO . V prípade, ak nebude schválené predmetné VO, zo strany poskytovateľa NFP, Kupujúci si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

V súlade s predkladanou  Kúpnou zmluvou  úspešný uchádzač  predloží   Rozpočet aj v editovateľnom  formáte na CD (napr. MS Excel)

6. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):
Podrobná špecifikácia – opis  jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedená v prílohe č.1 – výkaz  výmer  výzvy na predloženie cenovej ponuky.

7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky: Základná škola  Mierová 1, 072 22 Strážske

8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
Lehota dodávky:   je  do 60 dní od  písomnej  výzvy  adresovanej  víťaznému uchádzačovi.

9. Financovanie predmetu zákazky: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Integrovaného regionálneho operačného programu, kód výzvy: IROP- PO2-SC222-2016-13  a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

10. Lehota na predloženie ponuky: do 29.01.2020 do 14,00 hod.

11. Spôsob predloženia ponuky:
- poštou alebo osobne alebo kuriérom  na adresu:
Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
- alebo emailom  na  adresu: strazske@strazske.sk, m.dinic@azet.sk
Ponuku označiť: „Učebné pomôcky – ZŠ – Neotvárať ! “

12. Otváranie ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční  29.01.2020  o 14,10  hod na adrese:
Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Otváranie ponúk uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk je verejné, t.j.  za možnej účasti uchádzačov. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.

13. Cena a spôsob určenia ceny v ponuke
Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky v ponuke bude vyjadrená v eurách.
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a súvisiacich vyhlášok, ktorými sa vykonáva zákon o cenách. Táto cena bude konečná a je stanovená ako cena dohodou zmluvných strán ako cena maximálna (ďalej len „ zmluvná cena“).
Navrhovaná zmluvná cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky.
Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhnutú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
Sadzba DPH a výška DPH
 Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní v ponuke.

14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Kritériá na hodnotenie ponúk : najnižšia cena.
Pre účely vyhodnotenia sa použije celková navrhovaná cena vrátane DPH (u neplatiteľov DPH cena celkom).
Ponuka s najnižšou cenou za celý predmet zákazky s DPH  ( u neplatiteľov DPH cena celkom) bude úspešná a umiestnená na I. mieste, ostatné ponuky budú zoradené zostupným poradím na základe predloženej cenovej ponuky.

15. Pokyny na zostavenie ponuky:
Uchádzač predloží v ponuke:
a/Identifikačné údaje uchádzača: (obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) .
b/ Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk (Príloha č.2 k výzve)
c/ Kópia aktuálneho dokladu pre splnenie  podmienky účasti  podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní,
Pre účasť v zadávaní zákazky hospodársky subjekt/uchádzač v ponuke predloží aktuálny doklad pre splnenie podmienky osobného postavenia - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – oprávnenie na dodávku tovaru, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Hospodársky subjekt/uchádzač môže stanovenú podmienku účasti preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (ust. § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Subjekt/uchádzač  predmetný predloží predmetný doklad ako fotokópiu.
d/ Cenovú ponuka uchádzača – ocenený výkaz výmer s opisom  (príloha č.1  k výzve),
Špecifikáciu ponúkaného tovaru predloží, tak aby bolo možné overiť splnenie  min.  požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opise predmetu zákazky - výkaze výmer.
e/ Čestné vyhlásenie uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f)  - (príloha č.3  k výzve),
f/  Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“- (príloha č.4  k výzve),

13. Lehota viazanosti ponúk: do 30.06.2020

14. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
a) Náklady spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške.
b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a zrušiť verejné obstarávanie v prípade, že predložené ponuky budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa, alebo inak nevýhodné pre verejného obstarávateľa.
c) Doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia ponúk len v prípade, že jej obsah je v súlade s podmienkami definovanými vo výzve na predkladanie ponúk, obsahuje všetky náležitosti uvedené vo výzve a bola predložená v určenej lehote na predkladanie ponúk.
d) Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: Štátny jazyk – slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; pričom uvedené neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
e) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
f)Verejný obstarávateľ  v rámci predmetu zmluvy požaduje  tovar  doteraz nepoužívaný - nový, nerepasovaný, prvotriedneho vyhotovenia a z prvotriednych materiálov.
g)Ekvivalentné riešenie:
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, uchádzač môže nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je tovar alebo zariadenie určené.
Uchádzač každé ekvivalentné riešenie označí „Ekvivalent“ .

Verejný obstarávateľ aj uchádzač  sú povinný odoslať  na e-mailovú adresu  protistrany  email s potvrdením o doručení každej  e-mailovej  korešpondencie (správy). Potvrdenie prostredníctvom e-mailu  o  doručení  bude  považované  za  preukázanie doručenia.

Strážske  17.01.2020
Ing. Michal Dinič, poverený výkonom VO

Súbory na stiahnutie:
Výzva na predloženie cenovej ponuky (pdf 382,54 kB)
Príloha č.1 -  Výkaz výmer s opisom (xls 113 kB)
Príloha č.2 - „Návrh uchádzača na plnenie kritéria“(doc 42 kB)
Príloha č.3 - „Čestné vyhlásenie uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f).  “(doc 34 kB)
Príloha č.4 - „Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“ (doc 35 kB)
Príloha č.5 - „Kúpna zmluva.“ (doc 85 kB)