Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predkladanie ponuky

Mesto Strážske , ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods.1 písm.b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) realizuje výber dodávateľa zákazky s názvom: „Detské ihrisko v parku“ v zmysle nižšie špecifikovanej výzvy.

1.NÁZOV, ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa / obstarávateľa: Mesto Strážske
Sídlo: Námestie Alexandra Dubčeka 300,072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor mesta
IČO: 00 325 813
DIČ: 2020742592
Tel.: 056/649 1431
E-mail: strazske@strazske.sk
Internetová stránka: www.strazske.sk
Kontaktná osoba k VO: Ing. Michal Dinič
Telefón: 0915868648
Email: m.dinic@azet.sk

2.OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Názov zákazky: „Detské ihrisko v parku.“
Druh zákazky: Práce
NUTS kód: SK 042
CPV kód:
45236210-5 - Stavebné práce na stavbe plôch pre detské ihriská
37535200-9 - zariadenie ihrísk

Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je výstavba nového detského ihriska Ul. Pri parku v Strážskom, na pozemku registra KNC parcela číslo 67/1, k.ú. Strážske (právny stav na LV č.1765 pozemok registra KNE parcela číslo 28/2, k.ú. Strážske.)
Podrobný opis je určený a vymedzený v rozsahu tak, ako je uvedené vo výkaze výmer – zadaní a projektovej dokumentácií.

V prípade, že sa jednotlivé položky v opise predmetu zákazky (zadanie- výkaz výmere , PD) odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami uvedenými v zadaní – vo výkaze výmer, PD .
Uchádzač zvýrazní každý ponúknutý ekvivalent „ekvivalent“

V prípade, že uchádzač predloží v cenovej ponuke ekvivalent hracieho prvku doloží k nemu:
- porovnanie, resp. zdôvodnenie, že predložený prvok má rovnaké, alebo lepšie vlastnosti a parametre ako prvok uvedený v zadaní – vo výkaze výmer a PD.

Predpokladaná hodnota zákazky: 41 614,82 Eur bez DPH

3. MIESTO DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY:
MESTO STRÁŽSKE, Ul. Pri parku v Strážskom, na pozemku registra KNC parcela číslo 67/1, k.ú. Strážske (právny stav na LV č.1765 pozemok registra KNE parcela , číslo 28/2, k.ú. Strážske.)

4. LEHOTA VÝSTAVBY DIELA ALEBO TRVANIE ZMLUVY
Verejný obstarávateľ požaduje zrealizovať dielo riadne a včas do 45 dní odovzdania staveniska.

5. ROZDELENIE ZÁKAZKY NA ČASTI
Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka uchádzača bola predložená na celý predmet zákazky

6. TYP ZMLUVY
- výsledkom súťaže bude Zmluva o dielo
- zhotoviteľ vykoná dielo podľa špecifikácie stanovenej výkazom výmer a PD a zhotovené dielo bude mať vlastnosti a akosť podľa príslušných záväzných a smerných STN v závislosti od charakteru predmetu zákazky.

7. PODMIENKY FINANCOVANIA PREDMETU ZÁKAZKY (PLATOBNÉ PODMIENKY)
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov PPA a vlastných zdrojov resp. iných zdrojov.

Poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci výzvy MAS_026/7.4/3 – Výzva zameraná na Podporu na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania miestnych základných služieb pre vidiecke obyvateľstvo vrátane voľného času a kultúry a súvisiacej infraštruktúry.

Platba za dodané práce bude realizovaná po odovzdaní zrealizovaných prác na základe vystavených faktúr a skutočne zrealizovaných prác, potvrdených objednávateľom.Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohové platby ani preddavky na zhotovenie diela.

8. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
- Podľa § 32 odst. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Pre účasť v zadávaní zákazky hospodársky subjekt/uchádzač v ponuke predloží aktuálny doklad pre splnenie podmienky osobného postavenia - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – oprávnenie na uskutočnenie stavebných prác, ktoré zodpovedá predmetu zákazky. Hospodársky subjekt/uchádzač môže stanovenú podmienku účasti preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (ust. § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Subjekt/uchádzač predmetný predloží predmetný doklad ako fotokópiu.

- Podľa § 32 odst. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

- Podľa § 32 odst. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Pre účasť v zadávaní zákazky hospodársky subjekt/uchádzač v ponuke predloží splnenie podmienky osobného postavenia - podľa § 32 ods. 1 písm. f) a g) - doloženým čestným vyhlásením uchádzača. / viď. príloha/

KONFLIKT ZÁUJMOV.
- /hospodársky subjekt/uchádzač doloží - Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“ ./ viď. Príloha

9. OBSAH PONUKY UCHÁDZAČA
Ponuka uchádzača musí byť zalepená a podpísaná uchádzačom, štatutárnym orgánom uchádzača, alebo oprávnenou osobou za uchádzača a musí obsahovať:
- Návrh na plnenie kritérií / príloha /
- Kópia aktuálneho dokladu pre splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní ,/kópia výpisu z OR resp. ŽL. z WEB stránky. /
- Cenová ponuka uchádzača – ocenený výkaz výmer /príloha /
- Čestné vyhlásenie uchádzača - podľa § 32 ods. 1 písm. f) a g) - /príloha /
- Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“ / príloha/.
- Návrh ZoD. /príloha/
- Technické listy hracích prvkov a certifikáty v zmysle STN EN 1176.

10. MENA CENY V PONUKE A SPÔSOB URČENIA CENY PREDMETU ZÁKAZKY
Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky v ponuke bude vyjadrená v eurách.
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a súvisiacich vyhlášok, ktorými sa vykonáva zákon o cenách. Táto cena bude konečná a je stanovená ako cena dohodou zmluvných strán ako cena maximálna (ďalej len „ zmluvná cena“).

Navrhovaná zmluvná cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky v rozsahu podľa bodu 2 tejto výzvy.
Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhnutú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
Sadzba DPH a výška DPH
Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní v ponuke.

10. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky
- Ponuková cena, musí byť zostavená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách, vyhlášky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa tento zákon vykonáva a je stanovená ako cena konečná.
- Ceny je potrebné uviesť tak, že bude rozpísaná cena podľa jednotlivých častí a rozmerov uvedených v popise prác (výkaze výmer), ktorý je potrebné oceniť.
- Má sa za to, že zisk a režijné náklady a podobne sú rozložené rovnomerne vo všetkých čiastkových cenách.
- Má sa za to, že oslovený sa dokonale oboznámil s podrobným popisom prác, ktoré sa majú vykonať a so spôsobom, akým sa majú vykonať. Všetky práce sa budú realizovať podľa ich skutočného zámeru a významu a k úplnej spokojnosti stavebného dozoru/oprávnenej osoby za verejného obstarávateľa.
- Prípadné odkazy v špecifikáciách alebo výkazoch na konkrétne výrobky treba chápať len ako príklad, oslovení môžu navrhnúť ekvivalentné výrobky, ktoré spĺňajú technické požiadavky uvedené v týchto špecifikáciách.
- Ak sa neocení položka, bude sa mať zato, že cena položky je zahrnutá pri iných položkách.
- Cena ponuky musí zahŕňať nepredvídané náklady v rozsahu špecifikovanom v celkovom súhrne cien výkazu výmer.
- Ceny a sadzby uvedené vo výkaze výmer musia úplne zahŕňať cenu prác popísaných v jednotlivých položkách vrátane všetkých nákladov a výdavkov, ktoré môžu súvisieť s realizáciou popísaného diela.

Jednotkové ceny budú obsahovať najmä:
- všetky náklady na nákup zaobstaranie stavebných výrobkov a materiálov bez ohľadu na to, či sú vo výkazoch samostatne uvedené alebo nie, príslušenstvo a pomocné stavebné materiály,
- všetky náklady na mimo staveniskovú dopravu materiálov náklady bez ohľadu na to, či sú vo výkazoch samostatne uvedené alebo nie, príslušenstvo a pomocné stavebné materiály,
- všetky náklady na montáž výrobkov a zariadení bez ohľadu na to, či sú vo výkazoch samostatne uvedené alebo nie, príslušenstvo a pomocné stavebné materiály,
- náklady na vybavenia, zaistenie, strojov, pomocného náradia, mechanizácie, lešení, skladovacích plôch a priestorov a pracovných prístreškov zhotoviteľa,
- súčasťou sú taktiež náklady na ochranu nadväzujúcich alebo susediacich pozemkov proti znečisteniu alebo poškodeniu a ich odstránenie,
- náklady na ochranné opatrenia pre vykonané práce až do doby ich prevzatia objednávateľom,
- udržiavanie a odstránenie staveniska a odvoz všetkého stavebného materiálu počas aj po ukončení prác,
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady, dane, náklady na vlastný dozor, odmeny, odlučné, cestovné a vedľajšie položky a výdaje,
- náklady na zabezpečenie súladu s požiadavkami na ochranu zdravia a bezpečnosti pri práci (fošne, laty, rebríky, rukavice, prilby, obuv/OOPP/ a pod.), náklady na zabezpečenie súladu s požiadavkami ochrany pred požiarmi
- náklady na zabezpečenie súladu s požiadavkami ochrany životného prostredia a likvidácie odpadov,
- všetky vedľajšie a režijné výkony a náklady spojené so skúškami, potrebnými pre zistenie vlastností predmetu zákazky a ktoré sú potrebné pre dokonalé a komplexné vykonanie prác.

Súčasťou ceny bude dodanie inšpekčného certifikátu na základe vstupnej kontroly
- obhliadky ihriska autorizovanou osobou, v zmysle Zákona č. 371/2019 Z.z. o základných požiadavkách na bezpečnosť detského ihriska a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

11. OZNAČENIE PONUKY UCHÁDZAČA
V prípade doručenia ponuky prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne musí byť ponuka vložená do neprehľadnej obálky s uvedením nasledovných údajov ako označením:
- názov a adresa verejného obstarávateľa,
- obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt uchádzača,

12. JAZYK PONUKY
Celá ponuka a tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v štátnom jazyku (slovenskom). Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka (to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku).

13. LEHOTA, MIESTO A S PÔSOB PREDKLADANIA PONUKY
a) Lehota na predloženie ponuky: do 22.12.2020 , do 12,00 hod
b) Ponuku doručiť:
- prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne do sídla verejného obstarávateľa. Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
- alebo emailom na adresu: lucia.harmanova@strazske.sk, m.dinic@azet.sk
Ponuku označiť: „Detské ihrisko – Neotvárať!“

Ponuka doručená po stanovenej lehote na predkladanie ponúk nebude prijatá a neotvorená bude vrátená uchádzačovi.

14.Otváranie ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční 22.12.2020 o 12,15 hod na adrese: Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Otváranie ponúk uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk je verejné, t.j. za možnej účasti uchádzačov.
;

15. KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková zmluvná cena v EUR s DPH za zhotovenie predmetu zákazky podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve, uvedená v ponuke uchádzača ako „cenová ponuka“.
Ponuka s najnižšou cenou za celý predmet zákazky s DPH bude úspešná a umiestnená na I. mieste, ostatné ponuky budú zoradené zostupným poradím na základe predloženej cenovej ponuky.

16. VYHODNOTENIE PONÚK A OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK
Vyhodnotenie ponúk uchádzačov je neverejné. Do vyhodnotenia ponúk budú zaradené ponuky, ktoré spĺňajú podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa stanovené vo výzve na predkladanie ponúk.

Oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk:
Všetkým uchádzačom, ktorí predložia cenovú ponuku bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk elektronicky.
Predpokladaný termín oznámenia výsledku je do pracovných 5 dní od otvárania ponúk.

Dôvody na zrušenie súťaže:
Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:

  • nebude predložená ani jedna ponuka,
  • ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, stanovené verejným obstarávateľom,
  • ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám, stanoveným verejným obstarávateľom v tejto výzve na predkladanie ponúk,
  • ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto zadávanie zákazky.

17. ZOHĽADNENIE SOCIÁLNEHO HĹADISKA – podpora pracovných príležitosti.
Verejný obstarávateľ pri zohľadnení sociálneho aspektu požaduje od víťazného uchádzača zamestnať na dobu realizácie Projektu  podľa zákona č. 311/2001 Z.z. v platnom znení minimálne jednu nezamestnanú osobu s dôrazom na dlhodobo nezamestnané osoby resp. nezamestnanú osobu z prostredia MRK s dôrazom na dlhodobo nezamestnané osoby z MRK.

18. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE

Za vypracovanie cenovej ponuky v tomto postupe zadávania zákazky uchádzači nemajú nárok na úhradu. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, pričom uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s podmienkami uvedeným v tejto výzve na predkladanie ponúk a cena v zmluve nesmie byť v rozpore s cenou, uvedenou v úspešnej ponuke.

Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky postupuje tak, aby vynaložené náklady na obstaranie daného predmetu zákazky boli primerané jeho kvalite a cene, za dodržania základných princípov verejného obstarávania – princípu rovnakého zaobchádzania, princípu nediskriminácie, princípu transparentnosti a princípu proporcionality, princíp hospodárnosti a princíp efektívnosti.
Predložené cenové ponuky uchádzačov, ani ich časti, verejný obstarávateľ nepoužije na iný ako vyššie uvedený účel a bez súhlasu uchádzačov.

Súbory na stiahnutie:
Výzva na predkladanie ponuky (pdf 290,28 kB)
Príloha č.1 - Výkaz výmer (xls 118 kB)
Príloha č.2 - „Návrh uchádzača na plnenie kritéria“ (doc 40 kB)
Príloha č.3 - „Čestné vyhlásenie uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f),g)“ (doc 36 kB)
Príloha č.4 - „Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“ (doc 36 kB)
Príloha č.5 - „Zmluva o dielo.“ (doc 104 kB)
Príloha č.6 - „Projektová dokumentácia.“ (pdf 5,3 MB)

Ing. Michal Dinič, zodpovedný za VO