Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

1. Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) ZVO.
Názov: Mesto Strážske
IČO: 00325813
Sídlo organizácie: Námestie A. Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor mesta
Telefón: +421 566491431
Email: strazske@strazske.sk
Zástupca verejného obstarávateľa (kontaktná osoba):
Názov: RNDr. Ivan Kotora
IČO: 30258081
Sídlo: Kuzmányho 1575/23, 060 01 Kežmarok
Kontaktná osoba: Ivan Kotora
Telefón: 0944371271
Elektronická pošta: ivan.kotora@gmail.com

2. Druh zákazky: práce, Kód CPV: 45000000-7: Stavebné práce

3. Predpokladaná hodnota zákazky: 23.580,19 EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na základe vypracovaného rozpočtu odborne spôsobilou osobou - projektantom.

4. Opis predmetu zákazky: Realizácia prác podľa projektovej dokumentácie a výkaz/výmer v rozsahu:
- zhotoviť prestupy cez stavebnú konštrukciu pre VZT potrubí
- zabezpečiť otvory voči zatekaniu
- domurovanie a začistenie prestupov po montáži VZT zariadení
- previesť prípojku pre napojenie všetkých zariadení podľa zadania, istiť dané výkony , uzemniť potrubia nad strechou.
- riešiť odvod kondenzátu od VZT rekuperačej jednotky cez proti zápachový uzáver do kanalizácie,
Kde pre zariadenia je možné použiť ekvivalent.

5. Rozdelenie predmetu obstarávania na časti:
NIE

6. Možnosť predloženia variantných riešení:
NIE

Ak súčasťou ponuky uchádzača bude aj variantné riešenie, nebude takéto variantné riešenie zaradené do vyhodnotenia a nebude brané do úvahy.

7. Trvanie realizácia predmetu zákazky:
Miesto realizácie prác: budovy mestského podniku služieb v meste Strážske
Termín realizácie prác: do 30 dní od zaslania objednávky

8. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

9. Komunikácia:
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutoč-ňovaná prostredníctvom elektronických prostriedkov, tak ako je uvedené v tejto výzve.

10. Vysvetľovanie:
Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov. V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve v lehote na predloženie cenovej ponuky podľa bodu 12 tejto výzvy, môže záujemca  požiadať verejného obstarávateľa o ich vysvetlenie, na kontaktnú adresu zástupcu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 1 tejto výzvy, najneskôr v deň predchádzajúci poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk do 15:00 hod.

11. Podmienky účasti uchádzačov:
vyžadujú sa
Podmienka účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.

12. Lehota na predkladanie ponúk:  Do dátumu: 23.11.2020 do 15.00 hod.

13. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena, vyjadrená ako celková cena v EUR s DPH za zhotovenie celého predmetu zákazky.
2. V ponúkanej cene musia byť zahrnuté všetky nevyhnutné náklady uchádzača na zhotovenie celého predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho predtým uvedených povinností.
3. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacích noriem.
4. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu, t.j. celkovú cenu v EUR bez DPH. Na  skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke.

14. Obsah ponuky:
Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk.
1. Doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO – výpis z obchodného, alebo živnostenského registra, alebo obdobného registra, prípadne odkaz na zverejnenie zápisu v registri,
2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podľa prílohy č. 3 tejto výzvy,
3. Návrh cenovej ponuky podľa prílohy č. 1 tejto výzvy,
4. Nacenený výkaz výmer tvoriaci predmet zákazky vrátane súhrnného krycieho listu a rekapitulácie, opatrený podpisom oprávneného zástupcu uchádzača, v súlade s požiadav-kami verejného obstarávateľa podľa príloh č. 2 tejto výzvy,

15. Adresa a miesto, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
Ponuku doručí uchádzač v lehote na predkladanie ponúk na adresu zástupcu verejného obstarávateľa: ivan.kotora@gmail.com.

16. Informácia o vyhradení zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská: Nevyhradená.

17. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: Do dátumu: 30.12.2020

18. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZVO (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásil postup). V tomto prípade sa rozumie každý objektívny prípad, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v tomto postupe zadávania zákazky pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo prípad ak predložené cenové ponuky s DPH u všetkých uchádzačov prekročili limit disponibilných finančných zdrojov verejného obstarávateľa určených na financovanie predmetu zákazky.

19. Jazyk ponuky:
Doručované doklady, dokumenty, celá ponuka, doklady a dokumenty v ponuke a písomnosti musia byť vyhotovené v štátnom jazyku. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhoto-vené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

20. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní.

21. Elektronická aukcia:
Elektronická aukcia nebude aplikovaná.

Prílohy:
- Výzva na predkladanie ponúk (pdf 309,42 kB)
- Výkaz výmer  (xlsx 47,9 kB)
- Technická správa (pdf 702,92 kB)
- Pôdorys 1 (pdf 465,76 kB)
- Pôdorys 2 (pdf 596,81 kB)
- Príloha 1 Návrh celkovej cenovej ponuky (docx 57 kB)
- Príloha 2 čestné vyhlásenie (docx 49,0 kb)

Ivan Kotora
oprávnená osoba verejného obstarávateľa