Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predloženie ponuky

Mesto Strážske, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 odst.1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) Vás žiada o predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky Knižný fond pre projekt „Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“

1. Identifikácia verejného obstarávateľa.
Verejný  obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa / obstarávateľa: Mesto Strážske.
Sídlo: Námestie Alexandra Dubčeka 300,072 22 Strážske
Štatutárny zástupca:  Ing. Vladimír Dunajčák, primátor mesta
IČO: 00 325 813
DIČ: 2020742592
Tel.: 056/649 1431
E-mail: strazske@strazske.sk
Internetová stránka: www.strazske.sk
Kontaktná osoba pre otázky k verejnému obstarávaniu:
Ing. Michal Dinič
e-mail: m.dinic@azet.sk
tel.č.: 0915 868 648

2. Predmet obstarávania: Knižný fond pre projekt „Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku Knižného fondu do odborných učebni základnej školy, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektu v rámci realizácie projektu s názvom „Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom.“

Názov projektu: Projekt zlepšenia kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Mierová 1 v Strážskom
Kód projektu v ITMS2014+: 302021K375
Miesto realizácie projektu: Mesto Strážske
Výzva - kód Výzvy: IROP- PO2-SC222-2016-13
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program
Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja
Prioritná os: 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
Investičná priorita: 2.2. Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručnosti a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry
Špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl

3. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
22111000-1 - Knihy pre školy

4. Komplexnosť dodávky:
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Verejný obstarávateľ nepripúšťa predložiť ponuku len na niektorú, alebo niektoré položky v rámci predmetu zákazky.

5. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Výsledkom VO bude Kúpna zmluva.
Úspešný uchádzač predloží na vyzvanie verejného obstarávateľa podpísaný a vyplnený návrh Kúpnej zmluvy, ktorú poskytol verejný obstarávateľ v prílohe súťažných podkladov (Príloha č.5), v ktorej nie je možné uvádzať výhrady, ktoré by odporovali tejto výzve. Zmluva uzavretá podpisom oboma zmluvnými stranami nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. doručením kladnej správy z kontroly VO . V prípade, ak nebude schválené predmetné VO, zo strany poskytovateľa NFP, Kupujúci si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

6. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):
Podrobná špecifikácia – opis jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedená v prílohe č.1 – výkaz výmer - zadanie výzvy na predloženie cenovej ponuky.

7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky: Základná škola Mierová 1, 072 22 Strážske

8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
Lehota dodávky: je do 60 dní od písomnej výzvy adresovanej víťaznému uchádzačovi.

9. Financovanie predmetu zákazky: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Integrovaného regionálneho operačného programu, kód výzvy: IROP- PO2-SC222-2016-13 a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

10. Lehota na predloženie ponuky: do 23.06.2020 do 08,00 hod.

11. Spôsob predloženia ponuky:
- poštou alebo osobne alebo kuriérom na adresu: Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske,
- alebo emailom na adresu: strazske@strazske.sk,m.dinic@azet.sk
Ponuku označiť: „Knižný fond – ZŠ – Neotvárať ! “

12. Otváranie ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční 23.06.2020 o 08,05 hod. na adrese: Mestský úrad Strážske, Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Otváranie ponúk uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk je verejné, t.j. za možnej účasti uchádzačov.
Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.

13. Cena a spôsob určenia ceny v ponuke
Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky v ponuke bude vyjadrená v eurách.
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a súvisiacich vyhlášok, ktorými sa vykonáva zákon o cenách. Táto cena bude konečná a je stanovená ako cena dohodou zmluvných strán ako cena maximálna (ďalej len „ zmluvná cena“).
Navrhovaná zmluvná cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky.

Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhnutú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
Sadzba DPH a výška DPH
Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní v ponuke.

14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena.
Pre účely vyhodnotenia sa použije celková navrhovaná cena vrátane DPH (u neplatiteľov DPH cena celkom).
Ponuka s najnižšou cenou za celý predmet zákazky s DPH ( u neplatiteľov DPH cena celkom) bude úspešná a umiestnená na I. mieste, ostatné ponuky budú zoradené zostupným poradím na základe predloženej cenovej ponuky.

15. Pokyny na zostavenie ponuky:
Uchádzač predloží v ponuke:
a/ Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk (Príloha č.2 k výzve)
b/ Kópia aktuálneho dokladu pre splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní ,
Pre účasť v zadávaní zákazky hospodársky subjekt/uchádzač v ponuke predloží aktuálny doklad pre splnenie podmienky osobného postavenia - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – oprávnenie na dodávku tovaru, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Hospodársky subjekt/uchádzač môže stanovenú podmienku účasti preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (ust. § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Subjekt/uchádzač predmetný predloží predmetný doklad ako fotokópiu.
c/ Cenovú ponuka uchádzača–ocenený výkaz výmer – zadanie s opisom (príloha č.1 k výzve),
d/ Čestné vyhlásenie uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f) - (príloha č.3 k výzve),
e/ Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov“- (príloha č.4 k výzve),

13. Lehota viazanosti ponúk: do 15.12.2020

14. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
a) Náklady spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške.
b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a zrušiť verejné obstarávanie v prípade, že predložené ponuky budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa, alebo inak nevýhodné pre verejného obstarávateľa.
c) Doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia ponúk len v prípade, že jej obsah je v súlade s podmienkami definovanými vo výzve na predkladanie ponúk, obsahuje všetky náležitosti uvedené vo výzve a bola predložená v určenej lehote na predkladanie ponúk.
d) Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: Štátny jazyk – slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; pričom uvedené neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
e) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
f)Verejný obstarávateľ vypracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk a na základe neho určí predpokladanú hodnotu zákazky. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako 30 000,00 € bez DPH, bude táto výzva nahrádzať prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa predmetného tovaru a ponuky obdŕžané v tejto výzve bude možné považovať za konečné a relevantné pre určenie/výber úspešného uchádzača.

Súbory na stiahnutie:
- Výzva na predloženie ponuky (pdf 377,60 kB)
- Príloha č.1 - Výkaz výmer - zadanie s opisom. (xls 73,5 kB)
- Príloha č.2 -  Návrh uchádzača na plnenie kritéria. (doc 42 kB)
- Príloha č.3 -  Čestné vyhlásenie uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f). (doc 35 kB)
- Príloha č.4 -  Čestné vyhlásenie „Konflikt záujmov. (doc 36 kB)
- Príloha č.5 -  Kúpna zmluva. (doc 78 kB)