Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predloženie cenovej ponuky pre potreby prieskumu trhu

na predloženie cenovej ponuky pre potreby prieskumu trhu
- určenia predpokladanej hodnoty zákazky,
- určenia dodávateľa predmetu obstarávania.

Mesto Strážske ako verejný obstarávateľ v súvislosti so schváleným nenávratným finančným príspevkom na realizáciu zákazky: „Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske“ financovanú z európskych štrukturálnych a investičných fondov (ďalej EŠIF), Operačný program: Kvalita životného prostredia ďalej  OP KŽP), Vás týmto vyzýva na predloženie cenovej ponuky k zákazke pre informovanie, komunikáciu a viditeľnosť podpory projektu si Vás dovoľujeme vyzvať na predloženie cenovej ponuky pre zákazku Publicita projektu.

Proces verejného obstarávania zabezpečujeme podľa zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Príručky k procesu verejného obstarávania, pre oblasť podpory: Prioritná os 4, verzia 5.2 zo dňa 13.december 2019, nakoľko sa jedná o zákazku financovanú zo štrukturálnych fondov EU, Operačný program: Kvalita životného prostredia.

1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods.1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa: Mesto Strážske
Sídlo: Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor
IČO: 00 325 813
DIČ: 2020742592
Tel.: +421 56 649 1431
E-mail: strazske@strazske.sk
Internetová stránka: www.strazske.sk

2. Názov zákazky:
Publicita projektu – projekt: Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske

3. Druh zákazky: Služby, Kód CPV: 30195600-8 Vývesné tabule alebo príslušenstvo

4. Predmet zákazky a jeho špecifikácia:
Predmetom zákazky pre projekt: „Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske“ je poskytnutie služieb na propagáciu projektu zhotovením, dodaním a inštalovaním dočasného pútača v rozmere 1 x 2,5 m a stálej tabule v rozmere min. 20 x 30 cm, podľa požiadaviek uvedených v manuále pre informovanie a komunikáciu pre OP KŽP ( kompletné znenie: https://www.op-kzp.sk/informovanost-komunikacia/manual-pre-informovanie-a-komunikaciu/ ).

5. Zdroje financovania:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EU.

6. Obsah ponuky:
Cenová ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- identifikačné údaje uchádzača a cenovú ponuku – príloha č.2,
- vyhlásenie o súhlase s podmienkami zadávania zákazky – príloha č.3,
- podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – príloha č. 4.

7. Zmluva:
Podmienky zazmluvnenia sa viažu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Ak bude na základe doručených cenových ponúk v rámci tohto prieskumu trhu určená predpokladaná hodnota zákazky:
a) < ako 30 000,00 EUR bez DPH prieskum trhu bude viesť k uzatvoreniu odberateľsko – dodávateľského vzťahu, t. j. k zadaniu zákazky na základe vyhodnotenia ponúk podľa pravidiel uvedených v tejto výzve na predloženie cenových ponúk,
b) = > ako 30 000,00 EUR bez DPH prieskum trhu nebude viesť k uzatvoreniu odberateľsko – dodávateľského vzťahu, t. j. zadaniu zákazky a bude slúžiť len pre účely určenia predpokladanej hodnoty zákazky a teda nebude pre verejného obstarávateľa vyplývať voči oslovenému subjektu žiadny záväzok vyplývajúci z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.

8. Mena a ceny uvádzané v cenovej ponuke:
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v eurách, ceny uchádzači zaokrúhľujú na dve desatinné miesta.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- navrhovaná cena bez DPH,
- sadzba DPH a výška DPH,
- navrhovaná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom, ktorej súčasťou je aj DPH. Súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní.
Cena uvedená v cenovej ponuke musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky. Uchádzačom určená cena je maximálna. Cenu nie je možné prekročiť a meniť. Cena musí zohľadňovať všetky náklady poskytovateľa služieb, vrátane cestovných nákladov, náklady súvisiace s používaním telefónov, internetu a kancelárskej techniky (kopírovanie a skenovanie materiálov).

9. Spôsob a lehota na predkladanie ponúk:
Uchádzač predkladá písomnú ponuku do 26.05.2020 do 10:00 hod.
Cenové ponuky (podpísané a opečiatkované skeny dokladov požadovaných v bode 6. tejto výzvy) je potrebné doručiť poštou, kuriérom alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa v uzavretej nepriehľadnej obálke, ktorú je potrebné označiť: NEOTVÁRAŤ – Cenová ponuka – Publicita projektu, alebo mailom na adresu: lucia.harmanova@strazske.sk v určenom termíne, pričom v predmete mailu je potrebné uviesť: NEOTVÁRAŤ – Cenová ponuka – Publicita projektu.

10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
- najnižšia navrhovaná cena vrátane DPH (u neplatcov DPH suma konečná), v prípade ak predpokladaná hodnota zákazky povedie k postupu podľa bodu 7., a) tejto výzvy.

11. Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo možné ich predvídať.

Prílohy:
- Výzva (pdf 641,71 kB)
- Príloha č. 1 – Manuál pre informovanie a komunikáciu (pdf 795,23 kB)
- Prílohy 2,3,4 (odt 26 kB)

Dovoľte mi, aby som sa Vám už teraz poďakoval za Vašu ochotu zúčastniť sa na výbere dodávateľa pre túto zákazku.

Ing. Vladimír Dunajčák v.r.
primátor