Na prevádzkovanie webu a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.
Povoliť Odmietnuť Upraviť
Jazyková verzia: SK

Výzva na predloženie cenovej ponuky pre potreby prieskumu trhu

- určenia predpokladanej hodnoty zákazky,
- určenia dodávateľa predmetu obstarávania.

MPS - Stavebný dozor

V súvislosti s pripravovanou investičnou akciou na realizáciu projektu s názvom: „Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske“, si Vás dovoľujeme vyzvať na predloženie cenovej ponuky pre zákazku Stavebný dozor.
Proces verejného obstarávania zabezpečujeme podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Príručky k procesu verejného obstarávania, pre oblasť podpory: Prioritná os 4, verzia 5.2 zo dňa 13.decembra 2019, nakoľko sa jedná o zákazku financovanú zo štrukturálnych fondov EU, Operačný program: Kvalita životného prostredia.

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods.1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa: Mesto Strážske
Sídlo: Námestie Alexandra Dubčeka 300, 072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Ing. Vladimír Dunajčák, primátor
IČO: 00325813
DIČ: 2020742592
Tel.: +421 915 911 061
E-mail: primator@strazske.sk
Internetová stránka: www.strazske.sk

2. Názov zákazky:
Stavebný dozor – projekt: Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske, pre výzvu – Zníženie energetickej náročnosti verejných budov, prioritná os 4, špecifický cieľ 4.3.1.

3. Druh zákazky: Služby,

4. Predmet zákazky a jeho špecifikácia:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb Stavebného dozoru v nasledovnom rozsahu:

  • Odovzdanie staveniska zhotoviteľovi alebo zhotoviteľom.
  • Účasť na kontrolnom zameraní terénu, ktoré vykoná zhotoviteľ pred začatím prác.
  • Dodržiavanie podmienok stavebných povolení potrebných pre výstavbu.
  • Plnenie opatrení štátneho stavebného dohľadu.
  • Riadene evidovanie a archivovanie projektu stavby, overeného v stavebnom konaní až do kolaudácii.
  • Evidovanie dokumentácie dokončených častí stavby počas výstavby.
  • Odsúhlasenie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú cenu stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti.
  • Kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovaných podkladov.
  • Kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti platobných dokladov a ich súladu s podmienkami zmluvy o dielo a predkladanie týchto dokladov na úhradu objednávateľovi.
  • Kontrola tých častí stavby, ktoré budú pri ďalšom postupe výstavby zakryté, alebo sa stanú neprístupnými.
  • Odovzdanie častí stavby v dohodnutom stupni rozostavanosti ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvami.
  • Spolupráca s geodetom zhotoviteľa pri dodržiavaní priestorového umiestnenia objektov.
  • Spolupráca s pracovníkmi, vykonávajúcimi autorský dozor a odborný autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovanej stavby s projektom.
  • Spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie, so spracovateľmi realizačných projektov a so zhotoviteľmi pri navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu.
  • Sledovanie či zhotovitelia vykonávajú skúšky materiálov, konštrukcií, zariadení a prác, kontrola výsledkov skúšok a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok.
  • Postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela.
  • Sledovanie vedenia stavebného denníka.
  • Hlásenie archeologických nálezov.
  • Kontrola staveniska a zúčastnených na stavbe, dohľad nad dodržiavaním zásad bezpečnosti práce, civilnej ochrany a požiarnej ochrany.
  • Pravidelné vykonávanie a vypracovanie písomných správ o priebehu realizácie.
  • Spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľov pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození zdravia alebo majetku na stavbe.
  • Kontrola postupu prác podľa harmonogramu, upozornenie zhotoviteľov na nedodržiavanie dohodnutých termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľov, smerujúcich k odstráneniu vzniknutého oneskorenia postupu prác.
  • Príprava podkladov pre uplatňovanie majetkových sankcií, ak objednávateľ o to požiada.
  • Príprava podkladov pre záverečné technicko-ekonomické vyhodnotenie stavby.
  • Kontrola podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej častí a účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí.
  • Kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ pripraví k odovzdaniu a prevzatiu diela.
  • Kontrola, či zhotoviteľ odstraňuje vady a nedorobky, zistené pri odovzdaní a prevzatí diela v dohodnutých lehotách a potvrdzovanie dokladov o odstránení vád a nedorobkov.
  • Príprava dokladov pre kolaudačné konanie.
  • Účasť na kolaudačnom konaní.
  • Kontrola vypratania staveniska

Špecifikácia zákazky:
Zákazka pozostáva z výkonu stavebného dozoru pre stavebný objekt:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského podniku služieb v meste Strážske, t.j. Zateplenie strechy, Zateplenie podlady, Výmena výplní otvorov, Zateplenie fasády, Ostatné práce, ELI zásuvky, ELI Osvetlenie a napojenie technológii, Bleskozvod, OPZ, Vykurovanie, Zdravotechnika, Vonkajšia areálová kanalizácia.
Investičný náklad zákazky stanovený na základe rozpočtárskeho programu Cenkros je vo výške: 682 210,54 € bez DPH.

5. Zdroje financovania:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EU, v prípade úspechu žiadosti o projektovú podporu zo štrukturálnych fondov EU.

6. Obsah ponuky:
Cenová ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:

  • identifikačné údaje uchádzača a cenovú ponuku – príloha č.1,
  • vyhlásenie o súhlase s podmienkami zadávania zákazky – príloha č.2,
  • podmienka účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO (doklad o oprávnení poskytovať službu),
  • podmienka účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – príloha č. 3.

7. Zmluva:
Podmienky zazmluvnenia sa viažu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Ak bude na základe doručených cenových ponúk v rámci tohto prieskumu trhu určená predpokladaná hodnota zákazky:
a)  <  ako 30 000,00 EUR bez DPH prieskum trhu bude viesť k uzatvoreniu odberateľsko – dodávateľského vzťahu, t. j. k zadaniu zákazky na základe vyhodnotenia ponúk podľa pravidiel uvedených v tejto výzve na predloženie cenových ponúk,
b) = >  ako 30 000,00 EUR bez DPH prieskum trhu nebude viesť k uzatvoreniu odberateľsko – dodávateľského vzťahu, t. j. zadaniu zákazky a bude slúžiť len pre účely určenia predpokladanej hodnoty zákazky a teda nebude pre verejného obstarávateľa vyplývať voči oslovenému subjektu žiadny záväzok vyplývajúci z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.

8. Mena a ceny uvádzané v cenovej ponuke:
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v eurách, ceny uchádzači zaokrúhľujú na dve desatinné miesta.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • navrhovaná cena bez DPH,
  • sadzba DPH a výška DPH,
  • navrhovaná celková zmluvná cena vrátane DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom, ktorej súčasťou je aj DPH. Súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní.
Cena uvedená v cenovej ponuke musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky. Uchádzačom určená cena je maximálna. Cenu nie je možné prekročiť a meniť. Cena musí zohľadňovať všetky náklady poskytovateľa služieb, vrátane cestovných nákladov, náklady súvisiace s používaním telefónov, internetu a kancelárskej techniky (kopírovanie a skenovanie materiálov).

9. Spôsob a lehota na predkladanie ponúk:
Uchádzač predkladá ponuku písomnú ponuku do 6 pracovných dní, t. j. do 04.03.2020.
Cenové ponuky (podpísané a opečiatkované skeny dokladov požadovaných v bode 6. tejto výzvy) je potrebné doručiť mailom na adresu: lucia.harmanova@strazske.sk v určenom termíne, pričom v predmete mailu je potrebné uviesť: NEOTVÁRAŤ – Cenová ponuka – Stavebný dozor - MPS.

10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
- najnižšia navrhovaná cena vrátane DPH (u neplatcov DPH suma konečná), v prípade ak predpokladaná hodnota zákazky povedie k postupu podľa bodu 7., a) tejto výzvy.

11. Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo možné ich predvídať.

Dovoľte mi, aby som sa Vám už teraz poďakoval za Vašu ochotu zúčastniť sa na výbere dodávateľa pre túto zákazku.

S pozdravom
Ing. Vladimír Dunajčák – primátor

Súbory na stiahnutie:
- Výzva na predloženie cenovej ponuky pre potreby prieskumu trhu (pdf 349,41 kB)
- Prílohy č. 1,2,3 - Identifikačné údaje uchádzača a cenová ponuka, Vyhlásenie o súhlase s podmienkami zadávania zákazky, Čestné vyhlásenie (docx 29,3 kB)